OUTSOURCING I Obsługa firm

Jesteśmy firmą outsourcingową. Współpracujemy z dużymi działami IT międzynarodowych korporacji. Tworzymy zewnętrzne działy IT. Pomagamy jako pierwsza oraz druga linia wsparcia.

Pomagamy pracownikom, administrujemy systemami, rozwiązujemy problemy,

Komputery oraz systemy serwerowe są codziennością. Internet, praca biurowa, poczta, wymiana plików, systemy do zarządzania i obsługi firmy. Wszystko oparte jest o cyfrowe rozwiązania bez, których nie da się wykonywać działań operacyjnych.
Wspieramy klientów, pomagamy im zajmować się swoimi celami biznesowymi, zabierając z ich barków wszystko co związane z informatyzacją biznesu. Wsparcie pracowników, naprawa urządzeń, administracja infrastruktura, bezpieczeństwo, kopie zapasowe, wygoda i ułatwienia to nasza codzienność

ZGŁOSZENIE PROBLEMU

Zgłoszenie przyjmowane są drogą mailową i zostają zarejestrowane przez nas system obsługi. Dzięki temu, żadna informacja nie zostanie pominięta, żaden problem nie zostanie zignorowany. W przypadku zgłoszeń krytycznych, wystarczy zadzwonić.

ANALIZA

Zgłoszenie przydzielane jest do opiekuna firmy. Po przeanalizowaniu problemu, jego przyczyn i skutków, rozpoczynamy rozwiązywanie zadania. Robimy to zdalnie, przez program do połączenia z komputerem, lub w razie potrzeby przyjeżdżamy do firmy i pracujemy lokalnie.

POTWIERDZENIE

Po uzyskaniu potwierdzenia rozwiązania problemu, zgłoszenie jest zamykane i zostaje udokumentowane w raporcie, który dostajecie Państwo każdego tygodnia. W razie problemów, jesteście Państwo natychmiastowo informowani o zaistniałej sytuacji.

RAPORTOWANIE

Dzięki stałemu i bieżącemu raportowaniu pracy, macie Państwo wgląd w naszą efektywność oraz rodzaje problemów występujące w firmie. Możecie Państwo łatwo analizować i ograniczać koszty a nasza praca jest łatwa do zweryfikowania.

ZADOWOLENIE

Sprawna obsługa, to obsługa której nie widać. Dokładamy wszelkich starań aby nie przerywać Państwa pracy. Zależy nam na tym, aby Państwa firma mogła realizować swoje cele biznesowe zamiast martwić się o systemy, komputery , serwery i całe zaplecze IT.

LOGOBASIC
SOLUTION
AVANCED
SOLUTION
PROFFESIONAL
SOLUTION
ULTIMATE
SOLUTION
BUSINESS
SOLUTION
Ilość obsługiwanych komputerów 61530501-999
Ilość serwerów 03571-999
Godziny pracy w ramach abonamentu 5 h10 h20 h40 h1-744 h
Wizyty technika w miesiącu 23481-31
Dyspozycyjność 10-17
pn-pt
9-17
pn-pt
9-18
pn-pt
9-18.30
pn-pt
24/7
pn-ndz
Ilość lokalizacji 11121-16
Czas reakcji 7 h5 h3 h1 h0,1h
Audyt w abonamencie -++++
Negocjowanie umów informatycznych --+++
Serwis urządzeń w ramach abonamentu -++++
Odroczony termin płatności 5 dni7 dni14 dni14 dni14 dni
Cena 649 pln1249 pln2299 pln4199 PLNZADZWOŃ

Z KIM PRACUJEMY

Współpracujemy z mikroprzedsiębiorstwami, małymi oraz średnimi firmami, dużymi korporacjami oraz z sektorem edukacyjnym.

Proponujemy rozwiązania skalowalne, umiemy dopasować się do potrzeb każdego klienta.

Posiadamy wiedzę i doświadczenie naszych klientów. Wiemy co jest ważne, a co mniej istotne. 

Pomagamy w każdym aspekcie IT, nadzorujemy i raportujemy własną pracę.

2019 ITSOLUTION
Wykonanie: ITHEX STUDIO