OUTSOURCING IT
Obsługa informatyczna dla firm
Obsługa Informatyczna
POMAGAMY PRACOWNIKOM, ADMINISTRUJEMY SYSTEMAMI, ROZWIĄZUJEMY PROBLEMY
Komputery oraz systemy serwerowe są codziennością. Internet, praca biurowa, poczta, wymiana plików, systemy do zarządzania i obsługi firmy. Wszystko oparte jest o cyfrowe rozwiązania, bez których nie da się wykonywać działań operacyjnych.
Wspieramy klientów, pomagamy im zajmować się swoimi celami biznesowymi, zabierając z ich barków wszystko co związane z informatyzacją biznesu. Wsparcie pracowników, naprawa urządzeń, administracja infrastruktura, bezpieczeństwo, kopie zapasowe, wygoda i ułatwienia to nasza codzienność
Zobacz jak działamy
Współpracujemy z mikroprzedsiębiorstwami, małymi oraz średnimi firmami, dużymi korporacjami oraz z sektorem edukacyjnym.
Proponujemy rozwiązania skalowalne, umiemy dopasować się do potrzeb każdego klienta.
Posiadamy wiedzę i doświadczenie naszych klientów. Wiemy co jest ważne, a co mniej istotne.
Pomagamy w każdym aspekcie IT, nadzorujemy i raportujemy własną pracę.
Główne aspekty obsługi IT
Helpdesk
I i II linia wsparcia
Przyjmujemy zgłoszenia w dedykowanym systemie, dzięki czemu żadne zlecenie nie zostanie pominięte a klient zawsze może sprawdzić status jego realizacji. Wszystkie zgłoszenia rozwiązywane są zarówno zdalnie jak i lokalnie w biurze naszych klientów. Szeroki zakres naszych kompetencji sprawia, że żaden problem nie pozostanie nierozwiązany.
Administracja
Administracja serwerami i sieciami LAN, VLAN, WLAN, VPN
Dobieramy odpowiednie rozwiązania, administrujemy i zarządzamy sieciami firmowymi, komputerami pracowników oraz kontami firmowymi. Proponujemy rozwiązania ułatwiające prace i zwiększające wydajność.
W oparciu o potrzeby klienta, dbamy o wydajność sieci, bezpieczeństwo oraz wygodę. Konfigurujemy bezpieczne połączenia zdalne, wdrażamy połączenia MPLS. Izolujemy sieci firmowe aby zwiększyć bezpieczeństwo.
Systemy
CRM, ERP, HIS
W oparciu o potrzeby klienta, dbamy o wydajność sieci, bezpieczeństwo oraz wygodę. Konfigurujemy bezpieczne połączenia zdalne, wdrażamy połączenia MPLS. Izolujemy sieci firmowe aby zwiększyć bezpieczeństwo.
Znamy wiodące rynkowe rozwiązania:
Wapro Mag, Comarch Optima, Comarch Optimed, RAKS SQL, Sage Symfonia, Comarch Optimed, LAB-BIT, Betasi Kuracjusz
Modele współpracy
Dopasuj do swoich potrzeb
Proponujemy dwa modele współpracy - elastyczny, pozwalający na dopasowanie do aktualnych potrzeb, oraz stały, dający kontrole nad kosztami.
LIMITED SOLUTION
Rozliczamy się z wykorzystanego czasu
-
Określona liczba godzin do wykorzystania w miesiącu
-
Nalicznie sekudnowe
-
Wdrożenia rozliczane z godzin w abonamencie
-
Cotygodniowe raporty
UNLIMITED SOLUTION
Rozliczamy się z ilości komputerów i serwerów
Nielimitowana ilość godzin w miesiącu
Łatwe zarządzanie kosztami
Rozliczanie na podstawie ilości komputerów i serwerów
Cotygodniowe raporty
Obsługa IT
Obsługa firm
Oferujemy kompleksową obsługę IT składającą się z helpdesku, administracji, serwisu. Mamy doświadczenie w pracy z klientami w różnych branżach, współpracujemy z korporacyjnymi działami IT międzynarodowych firm.
KRÓTKIE CZASY REAKCJI
Nawet do 5min
WYSOKIEJ KLASY SPECJALIŚCI
Różnorodne specjalizacje
WYSOKA DYSPOZYCYJNOŚĆ
Do 24 godzin 7 dni w tygodniu
POMOC ZDALNA ORAZ LOKALNA
Łączymy się zdalnie i przyjeżdżamy do lokalnego biura
DUŻE DOŚWIADCZENIE
Klienci z różnych branż
Na rynku od 2006 roku
REGULARNE RAPORTY
Stały wgląd w naszą pracę
Branże, w których mamy największe doświadczenie
Księgowość, finanse, audyty
Startup,
Software House
Szpitale, przychodnie, kliniki
Produkcja, magazyny, projektowanie
Handel i sprzedaż
Reklama, media
5 kroków do rozpoczęcia współpracy
00
AUDYT SYSTEMÓW
Sprawdzanie stanu infrastruktury IT,
analiza błędow i luk bezpieczeństwa
01
DOKUMENTACJA IT
Przejęcie dokumentacji, haseł i dostępów
03
WERYFIKACJA KOPII ZAPASOWYCH I PROCEDUR
Sprawdzenie stanu , poprawności wykonywania ustawionych procedur, analiza ryzyka
02
ZMIANA DOSTĘPÓW
Zmiana wszystkich haseł na kontach administracyjnych
04
ANALIZA SYSTEMU
Sprawdzenie działania systemów, weryfikacja problemów
05
BIEŻĄCA OBSŁUGA
Rozwiązywanie bieżących zgłoszeń, problemów IT, administracja