top of page
Servers

OUTSOURCING IT

Obsługa informatyczna dla firm

Obsługa Informatyczna

POMAGAMY PRACOWNIKOM, ADMINISTRUJEMY SYSTEMAMI, ROZWIĄZUJEMY PROBLEMY

Komputery oraz systemy serwerowe są codziennością. Internet, praca biurowa, poczta, wymiana plików, systemy do zarządzania i obsługi firmy. Wszystko oparte jest o cyfrowe rozwiązania, bez których nie da się wykonywać działań operacyjnych.


Wspieramy klientów, pomagamy im zajmować się swoimi celami biznesowymi, zabierając z ich barków wszystko co związane z informatyzacją biznesu. Wsparcie pracowników, naprawa urządzeń, administracja infrastruktura, bezpieczeństwo, kopie zapasowe, wygoda i ułatwienia to nasza codzienność

Zobacz jak działamy

Współpracujemy z mikroprzedsiębiorstwami, małymi oraz średnimi firmami, dużymi korporacjami oraz z sektorem edukacyjnym.
Proponujemy rozwiązania skalowalne, umiemy dopasować się do potrzeb każdego klienta.
Posiadamy wiedzę i doświadczenie naszych klientów. Wiemy co jest ważne, a co mniej istotne. 
Pomagamy w każdym aspekcie IT, nadzorujemy i raportujemy własną pracę.

Główne aspekty obsługi IT

Helpdesk

I i II linia wsparcia

Przyjmujemy zgłoszenia w dedykowanym systemie, dzięki czemu żadne zlecenie nie zostanie pominięte a klient zawsze może sprawdzić status jego realizacji. Wszystkie zgłoszenia rozwiązywane są zarówno zdalnie jak i lokalnie w biurze naszych klientów. Szeroki zakres naszych kompetencji sprawia, że żaden problem nie pozostanie nierozwiązany.

Administracja

Administracja serwerami i sieciami LAN, VLAN, WLAN, VPN

Dobieramy odpowiednie rozwiązania, administrujemy i zarządzamy sieciami firmowymi, komputerami pracowników oraz kontami firmowymi. Proponujemy rozwiązania ułatwiające prace i zwiększające wydajność.

W oparciu o potrzeby klienta, dbamy o wydajność sieci, bezpieczeństwo oraz wygodę. Konfigurujemy bezpieczne połączenia zdalne, wdrażamy połączenia MPLS. Izolujemy sieci firmowe aby zwiększyć bezpieczeństwo.

Systemy

CRM, ERP, HIS

W oparciu o potrzeby klienta, dbamy o wydajność sieci, bezpieczeństwo oraz wygodę. Konfigurujemy bezpieczne połączenia zdalne, wdrażamy połączenia MPLS. Izolujemy sieci firmowe aby zwiększyć bezpieczeństwo.

Znamy wiodące rynkowe rozwiązania:
Wapro Mag, Comarch Optima, Comarch Optimed, RAKS SQL, Sage Symfonia, Comarch Optimed, LAB-BIT, Betasi Kuracjusz

Modele współpracy

Dopasuj do swoich potrzeb

Proponujemy dwa modele współpracy - elastyczny, pozwalający na dopasowanie do aktualnych potrzeb, oraz stały, dający kontrole nad kosztami. 

LIMITED SOLUTION

Rozliczamy się z wykorzystanego czasu

  • Określona liczba godzin do wykorzystania w miesiącu

  • Nalicznie sekudnowe

  • Wdrożenia rozliczane z godzin w abonamencie

  • Cotygodniowe raporty

UNLIMITED SOLUTION

Rozliczamy się z ilości komputerów i serwerów

  • Nielimitowana ilość godzin w miesiącu

  • Łatwe zarządzanie kosztami

  • Rozliczanie na podstawie ilości komputerów i serwerów

  • Cotygodniowe raporty

Obsługa IT

Obsługa firm

Oferujemy kompleksową obsługę IT składającą się z helpdesku, administracji, serwisu. Mamy doświadczenie w pracy z klientami w różnych branżach, współpracujemy z korporacyjnymi działami IT międzynarodowych firm.

KRÓTKIE CZASY REAKCJI

Nawet do 5min

WYSOKIEJ KLASY SPECJALIŚCI

Różnorodne specjalizacje

WYSOKA DYSPOZYCYJNOŚĆ

Do 24 godzin 7 dni w tygodniu

POMOC ZDALNA ORAZ LOKALNA

Łączymy się zdalnie i przyjeżdżamy do lokalnego biura

DUŻE DOŚWIADCZENIE

Klienci z różnych branż
Na rynku od 2006 roku

REGULARNE RAPORTY

Stały wgląd w naszą pracę

Branże, w których mamy największe doświadczenie

accounting-icon.png

Księgowość, finanse, audyty

page-source-code-icon.png

Startup,
Software House

hospital-clinic-icon.png

Szpitale, przychodnie, kliniki

manufacturing-production-icon.png

Produkcja, magazyny, projektowanie

cash-on-delivery-icon.png

Handel i sprzedaż

social-media-content-creator-icon.png

Reklama, media

5 kroków do rozpoczęcia współpracy 

00

AUDYT SYSTEMÓW

Sprawdzanie stanu infrastruktury IT,

analiza błędow i luk bezpieczeństwa

01

DOKUMENTACJA IT

Przejęcie dokumentacji, haseł i dostępów

03

WERYFIKACJA KOPII ZAPASOWYCH I PROCEDUR

Sprawdzenie stanu , poprawności wykonywania ustawionych procedur, analiza ryzyka

02

ZMIANA DOSTĘPÓW

Zmiana wszystkich haseł na kontach administracyjnych

04

ANALIZA SYSTEMU

Sprawdzenie działania systemów, weryfikacja problemów

05

BIEŻĄCA OBSŁUGA

Rozwiązywanie bieżących zgłoszeń, problemów IT, administracja

bottom of page